zondag 21 februari 2016

Review | Rimmel Keep Calm And Rock | 030 Berry Blush

Toen ik vorige week een rondje door de Etos liep, viel mijn oog op deze schattige lipbalsem. Ze bestaan al een paar jaar en ik had deze lipbalsems van Rimmel al wel eens eerder gezien, maar nu ze er met kortingsstickers lagen trokken ze extra mijn aandacht. Ik besloot de 'Keep Calm and Rock' variant mee te nemen die de naam 030 berry blush draagt. Benieuwd wat ik ervan vind? lees dan snel verder!

                                    
De verpakking is erg schattig; roze met lichtblauw. Ook vind ik de muziekinstrumenten en muzieknoten die erop staan erg leuk. Het doet me wel sterk denken aan de verpakkingen van
Babylips. Doordat de huls doorzichtig is zie je al meteen met welke kleur je te maken hebt. Dat vind ik erg handig en het ziet er ook nog eens mooi uit.
Rimmel zegt over deze lipbalsems: 'Moisturizing lipbalm with a hint of a tint.' Een vochtinbrengende lipbalsem met een beetje kleur.  De kleur van deze lipbalsem ziet er in de verpakking redelijk donker uit. Het is een donkerroze die een beetje naar paars neigt. Omdat het een lipbalsem is, is de kleur altijd wat lichter wanneer je hem aanbrengt.
Aangebracht op mijn hand ziet de kleur er zo uit. Er komt meer pigment af dan ik van tevoren had verwacht.
Op mijn lippen ziet het er anders uit. Waar het in de verpakking nog donkerroze leek is de kleur op mijn lippen lief lichtroze. De lipbalsem voelt fijn en zacht aan op mijn lippen. Ondanks dat mijn lippen erg droog waren en de lippenbalsem kleur bevat, accentueerde het geen velletjes.

Ja, ik ben zeer tevreden over deze lipbalsem., maar als ik echt droge lippen heb ga ik toch liever voor een lipbalsem zonder kleur en ik zou hem eerder als vervanger voor een lipstick gebruiken. Deze kleur past eigenlijk overal bij en is daarom ook heel handig om mee te nemen in je tas.

Deze Rimmel lipbalsem is voor 3,49 euro te verkrijgen bij de Etos of Kruidvat.

xxx,
Mila

Geen opmerkingen:

Een reactie posten